poniedziałek, 12 maja 2014

Oriflame Tusz Volume blast one


Tusz Oriflame the One volume blast zapewnia efekt spektakularnych rzęs i zwiększenie ich objętości.Opakowanie 8ml

Składniki(skopiowane ze strony producenta):
AQUA, HYDROGENATED CETYL OLIVE ESTERS, ORYZA SATIVA CERA, BUTYLENE GLYCOL, CETYL ALCOHOL, POTASSIUM CETYL PHOSPHATE, COPERNICIA CERIFERA CERA, HELIANTHUS ANNUUS SEED CERA, ACACIA SENEGAL GUM, PVP, CYCLOPENTASILOXANE, PVP/EICOSENE COPOLYMER, SILICA, CYCLOHEXASILOXANE, ARGININE, CERA ALBA, SYNTHETIC WAX, SHOREA ROBUSTA RESIN, METHYLPARABEN, IMIDAZOLIDINYL UREA, DIMETHICONE, RHUS VERNICIFLUA PEEL CERA, DISODIUM EDTA, HYDROXYETHYLCELLULOSE, PROPYLPARABEN, HYDROGENATED MYRISTYL OLIVE ESTERS, LECITHIN, CETEARETH-20, PANTHENOL, TOCOPHERYL ACETATE, PHENOXYETHANOL, BHT, PEG-12 DIMETHICONE, ETHYLPARABEN, CI 77499, CI 77007
Moja opinia : Tusz na początku ma delikatnie niebieskawy odcień który później zmienia się w czerń , ja nie jestem zwolenniczką silikonowych szczoteczek ale tą nie jest tak ciężko nałożyć produkt na rzęsy , żeby zobaczyć efekt spektakularnych rzęs należy kilka razy nałożyć tusz, minusem tego tuszu jest to że pod koniec dnia się osypuje - nie wiem czym jest to spowodowane i jak narazie nie  odkryłam przyczyny..jednego jestem pewna - nie jest to spowodowane starością tuszu bo tusz dostałam do testowania nowy...Miał ktoś z Was takie problemy z tym tuszem ???
Podsumowując gdyby nie problem z kruszeniem się tuszu byłby to kolejny fajny tusz od Oriflame który doskonale po kilku pociągnięciach wydłużałby nasze rzęsy i sprawiał że nasze spojrzenie stawało by się kuszące i wyraziste :)

Aktualny katalog możecie zobaczyć na stronie http://pl.oriflame.com/products/catalogue-viewer.jhtml?per=201407
Chcesz zostać konsultantką Oriflame i korzystać z płynących z tego tytułu korzyści ??? Wejdź na http://pl.oriflame.com/recruits/  i dowiedz się więcej na ten temat :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz