środa, 11 czerwca 2014

Lirene fluid rozświetlający z witaminą C



Fluid rozświetlający został stworzony z myślą o pielęgnacji oraz rozświetleniu skóry.Dzięki innowacyjnej recepturze zawierającej perłowy pigment , odżywia i nadaje cerze wygląd pełen blasku.Dwie formuły witaminy C głęboko wnikają w naskórek hamując procesy starzenia i rewitalizując komórki skóry , a przy systematycznym stosowaniu  wyrównują jej koloryt i rozjaśniają przebarwienia .Wosk pszczeli z witaminą E wzmacnia efekt nawilżenia pozostawiając na skórze delikatny film.Produkt testowany dermatologicznie.Opakowanie 30ml

Moja opinia: Produkt dostałam w ramach wygranej na Test kosmetyków .pl .Recenzję oczywiście zamieściłam na portalu teraz chcę też to zrobić dla Was :)
Już przetestowałam ten fluid troszkę :) Oto co zaobserwowałam : fluid ma małe złote drobinki , jest gęsty,łatwo się go nakłada,po 3-4 godz nie ma go na skórze ,mam wrażenie że troszkę przytyka pory chociaż bo wychodzą mi wypryski chociaż to trochę dziwne przy jego trwałości ,koloryt skóry jest bardziej wyrównany , skóra wygląda na odżywioną po kilku użyciach,fluid łatwo zmywa się mleczkiem do demakijażu lub żelem do mycia twarzy ,opakowanie jest w formie zakręcanej tubki ( szkoda że nie ma pompki co byłoby bardziej ekonomiczne i higieniczne )

Ogólnie przy mojej skórze z powodu tych wyprysków on się nie sprawdził ale to może być kwestia nowego żelu do mycia twarzy który niedawno kupiłam....Muszę to jeszcze sprawdzić :)
Jak na razie daję temu fluidowi 7/10 Myślę że to sprawiedliwa ocena :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz