czwartek, 12 czerwca 2014

Oriflame żel pod prysznic karaibska bryza :)

żel pod prysznic discover mexico Oriflame 
Właściwie na opakowaniu niewiele pisze o żelu poza tym że jest o zapachu karaibskiej bryzy :) Opakowanie 250ml

Moja opinia : żel ma przepiękny zapach , delikatnie kwiatowo-cytrusowy ( tak mi to prznajmniej pachnie :) taki idealny na lato... jest  gęsty ale nie miałam problemu z jego wydobyciem z opakowania , opakowanie na początku bardzo ciężko się otwierało a teraz po kilkunastu użyciach nie chce się domykać..trzeba mocniej nacisnąć o coś twardego wtedy się zamyka :)Produkt dobrze się pieni , ładnie pachnie po nim skóra , dobrze ją oczyszcza , łatwo się go spłukuje , nie podrażnia i nie wysusza skóry
Opakowanie na zdjęciu jest niestety puste bo robiłam zdjęcia tuż po kupnie ale gdzieś jak zwykle zapodziałam :) Pewnie tak jak przy ostatnich postach znajdą się jak już wrzucę notkę w jakimś zapomnianym folderze :) Jaki kolor ma żel możecie zobaczyć na moich ostatnich Zakupach :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz