sobota, 12 lipca 2014

Czy znacie paczkomaty.pl ???Oni naprawdę szanują nasz czas :)

Cześć wszystkim :) Dzisiaj otrzymałam w ramach konkursu faceebokowego przesyłkę niespodziankę od paczkomaty.pl Do chwili otwarcia skrzynki nie widziałam co to jest...:)
Może zacznę od tego że przyznam szczerze że na początku nawet nie wiedziałam że obsługiwanie paczkomatów jest takie proste - wystarczy podać swój nr i kod do przesyłki i otwiera się nam odpowiednia skrytka przy paczkomacie..Od momentu wysłania paczki jest ona cały czas monitorowana więc można zobaczyć gdzie paczka jest , a gdy już dotrze do wybranego paczkomatu dostajemy maila z wiadomością że można paczkę odebrać ( ale pamiętajmy że mamy na to ograniczony czas )Jeśli nie odbierzemy paczki na czas to wtedy paczka zostaje przekazana do  najbliższego biura obsługi i tam możemy ją odebrać do  11 dni..Powiem szczerze dla mnie to świetna sprawa bo nie trzeba stać w kolejce tak jak np na poczcie - przychodzisz kiedy chcesz i odbierasz sobie o każdej porze swoją przesyłkę..Poza tym odebranie paczki zajmuje dosłownie chwilkę...Tak jak mówiłam wcześniej wpisuje się nr tel i kod i otwiera się nam odpowiednia skrytka...Naprawdę jestem pod ogromnym wrażeniem i chyba zacznę korzystać z usług paczkomaty.pl bo jest to rewelacyjna sprawa :)
Wracając do mojej wygranej dostałam ten oto kubek :





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz