piątek, 18 lipca 2014

KTC olej kokosowy - wybawienie dla skóry z problemami w szczególności tej przesuszonej...


  

Olej kokosowy KTC Pure coconut oil

Produkt wyprodukowany ze 100% czystego oleju kokosowego.Opakowanie 500ml

Dla tych którzy nie wiedzą do czego może służyć olej kokosowy odsyłam do mojej innej notki o WLASCIWOŚCIACH OLEJU KOKOSOWEGO  oraz OLEJOWANIE WŁOSÓW OLEJAMI

Moja opinia : Produkt posiada delikatnie kokosowy zapach , na początku gdy go kupiłam nie pachniał zbytnio kokosem , raczej takim innym zapachem delikatnie tłuszczowym (tak mi się kojarzył ten zapach) później gdy   podgrzałam całe opakowanie w kąpieli wodnej to zapach się zmienił na bardziej kokosowy ...Nie wiem jak to możliwe ale stało się ..:) Wiem , źle zrobiłam że nie podgrzałam sobie odrobiny produktu z opakowania ale jakoś wtedy nie myślałam że będzie mieć to jakieś znaczenie...Wracając do produktu olej świetnie spisuje się do olejowania włosów czy nawet nawilżania skóry chociaż z tym ostatnim trzeba uważać żeby nie nałożyć za dużo produktu na skórę bo nie dość że olej bardzooo wolno się wchłania to cała skóra nam się ślzga..Ja osobiście gdy smaruję sobie skórę tym olejem to chwilkę odczekuję a potem zmazuję wszystko z ciała bo denerwuje mnie po prostu ta tlusta warstwa...Traktuję troszkę ten olej jak maseczkę do ciała :) Skóra po jego użyciu jest miękka , głądsza i nawilżona...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz