wtorek, 26 sierpnia 2014

Powrót po wielkim wypoczynku - czyli warto czasami spontanicznie naładować baterie :)

Nie było mnie troszkę bo ponad miesiąc ale to tylko dlatego że zrobiłam sobie nieplanowane wakacje i chciałam troszkę odpocząć :) Mam nadzieję że się na mnie nie gniewacie że Was tak zostawiłam bez żadnego słowa....Podczas długiego wolnego nadrabiałam braki rodzinne , ładowałam baterie i ćwiczyłam :) W końcu trzeba się przygotować na lato 2015 :P Później wstawię Wam posta z zdjeciami z wolnego tylko muszę je wrzucić na kompa :) .Napisałam też post 50 faktów o mnie żebyście mogli/ły mnie lepiej poznać :) Zapraszam do lektury...
A i zapomniałabym postanowiłam troszkę zmienić bloga ale zmiany będę wprowadzać stopniowo bo po prostu nie dam rady od razu wszystkiego zrobić :) Na początek zacznę od polepszenia jakości zdjęć...Jeśli macie jakieś sugestie co do zmian na blogu śmiało piszcie w komentarzach :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz