niedziela, 31 sierpnia 2014

Szampon natei z biedry do włosóów suchych i zniszczonych czyli jak nie wydać wiele i mieć naprawdę dobry produkt do włosów na swojej półce :)


Na początku muszę przeprosić za jakość zdjęć ale niestety nie mogłam zrobić nowych bo już nie mam tego opakowania..;/ 
Co do produktu to producent pisze :



Otwarcie wygląda tak  :


skład produktu :


Moja opinia : Duża butla za niewielką cenę ( chyba 4 zł jak dobrze pamiętam ) jest świetnym produktem do mycia włosów :) Nie podrażnia skóry , delikatnie się pieni , łatwo spłukuje z włosów , przyjemnie pachnie ....Szampon ma gęstą zielonkawą konsystencję ( no można powiedzieć że pistacjową ).Ja często używałam go na zmianę z jakimś innym szamponem ( przeważnie przeciwłupieżowym bo te szampony pomagają szybciej wypłukac kolor a myślę nad radykalną zmianą koloru :) Włosy po uzyciu sa miękkie , lśniące , odżywione i bardziej elastyczne...Opakowanie jest wykonane z solidnego plastiku z zamknięciem typu klik , łatwo się otwiera i zamyka , produkt dobrze się wydobywa nawet gdy ma się mokre ręce...
U mnie jedynie przy tym szamponie wystąpił taki problem że po 2  dniach musiałam umyć włosy bo były przetłuszczone a ogólnie innych minusów nie zauważyłam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz