poniedziałek, 1 września 2014

Ziaja szampon do włosów łamliwych mleko i miód :)



Oto co producent pisze o produkcie: 

 Skład szamponu:



Moja opinia : Szampon bardzo fajny , przyjemnie pachnie miodem , dobrze się pieni , łatwo się spłukuje , włosy po użyciu są miękkie , gładkie , nawilżone , łatwo się układają , szampon nie przesusza skóry głowy nawet pamiętam że raz uzyłam go gdy skóra mi się za bardzo przesuszyła na głowie po jakimś kosmetyku  i całkiem dobrze sobie z tym poradził i juz nie miałam takiej suchej skóry....jest średnio gęsty , ma żóltawą konsystencję , łatwo wycisnąć go z plastikowego opakowania chociaż gdy ma się mokre ręce nie zawsze jest to wykonalne...produkt ma opakowanie zamykane na klik które na początku ciężko się otwiera o potem w miarę zużywania produktu  otwiera się coraz lepiej :)Na pewno kupię kolejną butelkę ale z tego co zauważyłam to nie jest on wszędzie dostępny .;(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz