niedziela, 1 czerwca 2014

Tesco loves baby niezwykle miękkie chusteczki bezzapachowe





Niezwykle miękkie chusteczki pomagają chronić i pielęgnować skórę dziecka .Zawierają mleczko oczyszczające z ekstraktem z aloesu i rumianku , które delikatnie czyści i skutecznie zapobiega pieluszkowemu odparzeniu skóry .Produkt został przetestowany dermatologicznie.Może być stosowany  w przypadku skóry podatnej na wyprysk.Opakowanie zawiera 56 nawilżanych chusteczek
Przepraszam za zdjęcie ale miałam zrobione zdj przed użyciem tych chusteczek ale mi się gdzieś zapodziało i musiałam zrobić je już po użyciu...

Moja opinia :Pokochałam te chusteczki od pierwszego użycia :) Bardzo łatwo i dobrze zmywają wszelkie zabrudzenia ze skóry dziecka , są wydajne i w porównaniu z wcześniej testowanymi przeze mnie chusteczkami Cleanic i Huggies są najlepsze :) Nadają się nawet do  zmywania makijażu jak ktoś preferuje taki rodzaj demakijażu :) Struktura chusteczek jest troskę taka porowata, jak by się uparł to można ją porównać trochę do splotu pieluchy tetrowej :) Poniżej dodam zdjęcie z przybliżenia jednej chusteczki , tylko niestety nie jest zbyt wyraźne :/

Poza tym chusteczki posiadają praktyczne otwarcie które można wielokrotnie zamykać i otwierać  i nawet to bardzo wielu użyciach zamknięcie się nie niszczy i nie ma problemu z zamykaniem jak to jest w przypadku chusteczek nawilżanych zamykanych na taśmę( czy tam klej jak kto woli :).Chusteczki nie posiadają zapachu , nie podrażniają skóry dziecka ...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz