poniedziałek, 2 czerwca 2014

Zmywacz do paznokci z łopianem Edit cosmetics





zdjecie pożyczyłam od alejka.pl bo niestety nie wiem gdzie mam zdjęcie tego zmywacza.Pewnie zostało na starym zepsutym laptopie.Mam nadzieje że właściciel zdjęcia się na mnie nie pogniewa.Zdjęcie tego zmywacza możecie zobaczyć na moim ostatni denko


Zmywacz do paznokci posiada w swoim składzie witaminę A i wyciąg z łopianu . Bez acetonu . Opakowanie 70ml
Moja opinia :Produkt nie śmierdzi , ma raczej przyjemny zapach jak na zmywacz , nie wysusza zbytnio płytki paznokcia , niestety nie nadaje się do 'cięższych " lakierów typu czerwony albo czarny bo nie dość ze słabo zmywa kolor to trzeba go dużo zużyć do zmycia lakieru , jest słabo wydajny jeśli malujemy mocniej paznokcie , fajnym atutem tego produktu jest zakrętka do której można wlać po odkręceniu odrobinę zmywacza do paznokci gdy chcemy zmyć sobie lakier który wyszedł nam poza płytkę paznokcia ( ja często tak mam jak się spieszę :) i możemy tam zamoczyć patyczek kosmetyczny i zmyć lakier...resztę w miarę łatwo jeśli ktoś jest dokładny można wlać z powrotem do opakowania albo zwyczajnie wylać.....:) A i jeszcze zapomniałabym produkt ma plastikowe opakowanie które jest bardzo praktyczne dla wszystkich nieuważnych osób bo na pewno się nie rozbije  a poza tym można zabrać je  ze sobą gdy np gdzieś wyjeżdżamy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz