wtorek, 6 maja 2014

KWIETNIOWO / MAJOWE DENKO :)

W ostatnim czasie postanowiłam ze zacznę robić coś takiego jak projekt denko :) Napewno wiecie co to jest bo jest to dosyć popularna forma wpisów na blogu...Ja sama lubię bardzo takie rzeczy czytać bo tak naprawdę wtedy dopiero można w 100 proc stwierdzić jaką opinię ma osoba testująca o danym produkcie i czy nie zmieniła zdania na jego temat..Same napewno wiecie po własnym doświadczeniu że czasami produkt na początku okazuje się świetny a gdy kończymy opakowanie dopiero wtedy zaczynamy zauważać jakieś wady które na początku były niezauważalne np dotyczące opakowania czy też działania produktu...Poniżej pokażę Wam produktu które zużyłam w przeciągu tego miesiąca ale niestety jest ich bardzo mało bo zanim pomyślałam o projekcie denko zdążyłam już powyrzucać opakowania po szamponie odżywkach idt...Ale nie martwcie się w następnym miesiącu o tym nie zapomnę i już będzie więcej tych produktów :)



W przeciągu tego mniej więcej tego miesiąca zużyłam : 
  1. Żel pod prysznic  Playboy play it rock  Żel na szczęście już mi się skończył i ponownie go już nie kupię 
  2. Żel do kąpieli czekoladowy ( recenzja niebawem )
  3. Lirene peeling gruboziarnisty do skóry suchej i szorstkiej ( próbka )Bardzo fajny , z dużymi drobinkami peelingującymi , dokładnie ściera naskórek , dopisuję do listy najbliższych zakupów :)
  4. Lirene peeling drobnoziarnisty do skóry suchej i normalnej ( próbka) Peeling posiada bardzo małe drobinki , u mnie raczej się nie sprawdza gdyż ja teraz bardziej wolę peelingi gruboziarniste i raczej ponownie go nie kupię 
  5. Nivea kakaowy balsam pod prysznic ( próbka ) Fajny zapach , przyjemne działanie , może kupię ponownie
  6. Avon Advance techniques odżywka do włosów , raczej już więcej nie kupię bo jeżeli chodzi o moje włosy to widzę większy potencjał w innych produktach w tej cenie 
  7. Avon naturals peeling czekoladowy , bardzo fajny peeling , tak jak na początku tak i teraz kocham go za zapach czekolady :) , na pewno kupię ponownie
  8. Krem z Ziaji dla dzieci ( ziajka krem pielęgnacyjny dla dzieci  od 1 dnia życia) bardzo fajny produkt , chociaż ja raczej zamiast na swoim synu używałam go na sobie czasami do twarzy , raczej kupię go ponownie
  9. Perfumy Avon today tomorrow always , świetne , zapach nieziemski , długo utrzymują się na skórze i ubraniach , na pewno kupię kolejne opakowanie  :)
  10. Marion kuracja z olejkiem arganowym , ślicznie pachnący produkt ,przy regularnym stosowaniu daje dobre rezultaty przy włosach suchych i zniszczonych , na pewno kupię kolejny 
  11. Próbka Basse matt , na początku nie spodobał mi się ten produkt bo wydawało mi się że on nic nie robi ale dopiero po nałożeniu makijażu zauważyłam różnicę - makijaż wyglądał naturalnie , nie było problemu ze suchymi skórkami na twarzy czy tym podobnymi rzeczami , może kupię pełnowartościowe opakowanie 
  12. Ziaja krem redukujący podrażnienia (próbka ) fajny produkt , po użyciu zauważyłam już na następny dzień poprawę stanu mojej skóry , może kupię pełnowartościowe opakowanie
  13. La roche -posay Hydraphase krem nawilżający(próbka ) , bardzo fajny , skóra po użyciu staje się bardziej nawilżona , może kupię pełnowartościowe opakowanie 
  14. La roche -posay effaclar duo(próbka) , świetny krem , zakochałam się w nim od pierwszego użycia , krem jest dla mnie idealny tym bardziej teraz gdy zaczęły mi się problemy skórne , napewno kupię pełnowartościowe opakowanie i dopisuję produkt do listy zakupów :)
To by było na tyle z udokumentowanych zużytych produktów :)Tak jak mówiłam wcześniej w następnym miesiącu będzie większe denko :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz